L&T laajentaa toimintaansa Etelä- ja Kaakkois-Suomessa sekä Turun seudulla

1.7.2020 klo 09.12

Lassila & Tikanoja Oyj on ostanut Oakland Service Oy:n osakkeet 1.7.2020. Yhtiön liikevaihto on noin 3 miljoonaa euroa.

Oakland Service Oy on kasvava suomalainen teollisuuspuhdistuksiin erikoistunut yritys, joka tarjoaa vaativia erikoispuhdistuksia teollisuuslaitoksille, rakennusteollisuudelle ja merenkulkualalle sekä viemärihuollon palveluita yrityksille ja taloyhtiöille.

-On hienoa, että saamme Oakland Servicen myötä vahvaa paikallista osaamista ja kokemusta. Kauppa on osa strategian mukaista nykyisen liiketoiminnan vahvistamista ja palvelujen kattavuuden parantamista Etelä- ja Kaakkois-Suomen alueella. Saimme myös uuden toimipisteen Kouvolaan, mikä vahvistaa palveluverkostoamme entisestään, kertoo Teollisuuspalveluiden toimialajohtaja Antti Tervo L&T:ltä.

-Mitään suuria muutoksia yhtiön myyminen ei aiheuta asiakkaille. Työt jatkuvat entiseen tapaan. L&T on luotettava yhteistyökumppani ja asiakkaat saavat entistä monipuolisempaa palvelua, sanoo Oakland Servicen hallituksen puheenjohtaja Jani Tammi.

Kaupan myötä Oakland Service Oy:n kaikki 27 työntekijää siirtyy L&T:n palvelukseen.

Antti Tervo, toimialajohtaja, L&T, puh. 050 349 3702

Jani Tammi, hallituksen puheenjohtaja, Oakland Service Oy, puh. 040 745 8423