L&T Ympäristöpalvelut Oy tuottaa Sihvari Oy:n asiakkaiden jätehuollon 1.12.2021 alkaen

24.11.2021 klo 09.00

Sihvari Oy:n ja siihen kuuluvan Turun Seudun Hyötykuljetus Oy:n liiketoiminta siirtyi Lassila & Tikanojan omistukseen 1.6.2021 tehdyllä osakekaupalla. Sihvari Oy on tähän saakka toiminut omalla nimellään ja laskuttanut tarjoamansa palvelut itse. Varmistaaksemme paremmat synergiaedut asiakkaillemme sekä entistäkin monipuolisemman laadukkaan palvelun jatkamme toimintaamme yhden nimen alla. Sihvari Oy ja TSHK Oy sekä näiden yritysten nykyiset palvelusopimukset siirtyvät 1.12.2021 alkaen osaksi L&T Ympäristöpalvelut Oy:tä, joka on Lassila & Tikanoja Oyj:n täysin omistama tytäryhtiö.

1.12.2021 alkaen jätehuollon palvelutuotannosta ja palvelujen laskutuksesta vastaa siis L&T Ympäristöpalvelut Oy. Jätehuollon kumppanin vaihtuminen ei vaadi asiakkailta toimenpiteitä.

Käytännössä jätehuolto toimii jatkossa kuten ennenkin, palvelut jatkuvat ja jäteastiat tyhjentyvät ilman katkoksia. Astioiden tyhjennyksen viikonpäivä voi osalla asiakkaista muuttua uusien ajoreititysten myötä, mistä viestimme tarvittaessa erillisellä kirjeellä. Joulukuun aikana tulevat Sihvari Oy:n laskut maksetaan normaalisti laskulta löytyvillä Sihvari Oy:n maksutiedoilla. Ensimmäinen lasku L&T:n jätehuollosta tulee tammikuun alussa. Uudet maksutiedot löydät ensimmäiseltä laskulta.

L&T:n uudet yritysasiakkaat saavat 1.12.2021 alkaen käyttöönsä arkea helpottavat maksuttomat digipalvelut: kätevän Oma L&T -asiointipalvelun ja Ympäristönetin, josta voi tarkastella yrityksen jätehuollosta kertynyttä dataa ja ladata viranomaisraportoinnissa tarvittavan jätekirjanpidon.

Katso lisätietoa ja vinkit uudelle L&T:n jätehuollon yritysasiakkaalle osoitteessa lt.fi/tervetuloa