Kun asiakas saapuu myymälään, hän odottaa, että kärryt ja korit ovat helposti saatavilla heti sisäänkäynnin lähettyvillä. Oletus on, että pullonpalautusautomaatit toimivat, myymälä on siisti ja viihtyisä, tavarat ovat paikoillaan hyllyissä ja että kauppareissu onnistuu turvallisesti ja häiriöttä.
Kaikki nämä elementit kuuluvat kaupan tukipalveluihin, joten kun kaupan tukipalvelut pyörivät hyvin, myymälän asiakkaat eivät oikeastaan edes huomaa niiden olemassaoloa. Mutta jos kaupan tukipalvelut sakkaavat, palautetta alkaa pian kertyä.
Valitsemalla myymäläsi kaupan tukipalveluihin luotettavan ja laatutietoisen kumppanin, takaat, että palvelu pysyy näkymättömänä minimaalisella vaivalla. Tukipalveluiden ammattilaistiimi palvelumestarin johdolla joustaa myymälän tarpeiden mukaan ja hoitaa sovitut palvelut huomaamattomasti, asiakkaiden arkea häiritsemättä.
L&T:n palvelumalliin kuuluva työnjohto ja säännöllinen auditointi takaavat, että myöskään työn sujuvuus ei ole yksin sinun vastuullasi.
Myymälävartijoiden tehtäviin kuulu u paljon muutakin kuin näpistelijöiden kiinniottoa. Koulutetut vartijat vastaavat myymälän asiakkaiden ja henkilökunnan turvallisuudesta, ja heidän läsnäolonsa ehkäisee rikoksia. Iso osa vartijoiden työstä on myös asiakaspalvelua, sillä he liikkuvat asiakkaiden parissa myymälässä ja opastavat tarvittaessa.
Kun myymälävartiointia suorittaa L&T:n moniosaajatiimi, kärryjen ja korien siirtoon ei tarvitse palkata erillistä työntekijää. Vartijat huolehtivat, että ehjiä ja siistejä kärryjä ja koreja on tarvittava määrä oikeissa paikoissa, oikeaan aikaan.
Kun valitset myymäläsi palvelupakettiin päivystyssiivouksen, siisteydestä huolehditaan myös silloin, kun varsinaisen siivoojan työvuoro on jo ohi. L&T:n moniosaajat pitävät huolen siitä, että kun yksikin tiimin jäsen on paikalla, yllättävät sotkut siivotaan sekä myymälästä että wc-tiloista. Asiakkaat arvostavat, että myymälä on siisti myös illan hiljaisten tuntien aikana.
Usein asiakkaat suuntaavat heti ostosreissun aluksi pullonpalautuspisteelle. Jos laitteet eivät toimi tai palautuspiste on likainen, kauppareissu voi alkaa ärsyttää jo ennen myymälään tuloa. L&T:n siivoojat ja vartijat huolehtivat pullonpalautuspisteestä näppärästi oman työnsä ohella, jolloin myymälän henkilökunnan aikaa säästyy asiakaspalvelulle ja myyntityöhön.
Uutena tulokkaana L&T:n kaupan tukipalveluiden valikoimaan on lisätty verkkokaupan noutopisteestä huolehtiminen. Hoidamme puolestasi noutopisteen varastoinnin, hyllytyksen ja ostosten luovutuksen asiakkaalle. Myös verkkokaupan tilausten keräily myymälästä onnistuu tarvittaessa.