ota yhteyttä
Bajamaja®- ja tapahtumapalvelut sopimusasiakkaalle
Miten voimme auttaa?
Tapahtuman jätehuollon raportointi
Ympäristönetti-palvelusta saat tarvitsemasi datan jätehuollon kehittämiseen ja raportointiin myös Bajamaja- ja tapahtumapalveluiden sopimusasiakkaana.
Ympäristönetissä voit:
- Ladata lakisääteisen jätekirjanpidon parilla klikkauksella
- Nähdä yhdellä silmäyksellä yrityksesi tai tapahtumasi jätehuollon avainluvut kuten kierrätys- ja hyötykäyttöasteen
- Seurata yrityksesi omaan dataan perustuvia havaintoja.
Asiakaspalvelu
Yritysasiakkaiden asiakaspalvelu
Kiireettömissä asioissa suosittelemme sähköistä asiointia, joka on käytössäsi ympäri vuorokauden.
Kiireellisissä asioissa suosittelemme olemaan yhteydessä puhelimitse.
Asiakaspalvelu ei käsittele laskutusasioita - laskutusasioissa ota yhteyttä laskutukseen
Tallennamme puhelut laadun varmistamiseksi ja asiakaspalvelumme kehittämiseksi.
Aukioloajat
- Aukioloajat
- ma-pe 7-17.00
- Muina aikoina
- Muina aikoina soittosi siirtyy automaattisesti päivystykseemme
Hups, näyttää siltä, että etsimääsi tietoa ei löytynyt.
Puhelun hinta on oman liittymäsi matkapuhelu- tai paikallisverkkomaksu, myös jonotusajalta.
Ulkomailta soitettaessa hinta on sama kuin puhelun hinta Suomeen.
Tapahtuman kierrätyksen kehittäminen ja neuvonta
Ota yhteyttä