Siirry sisältöön

ota yhteyttä

Bajamaja®- ja tapahtuma­palvelut sopimus­asiakkaalle

document-pen-icon

Tapahtuman jätehuollon raportointi

Ympäristönetti-palvelusta saat tarvitsemasi datan jätehuollon kehittämiseen ja raportointiin myös Bajamaja- ja tapahtumapalveluiden sopimusasiakkaana. 

Ympäristönetissä voit:

  • Ladata lakisääteisen jätekirjanpidon parilla klikkauksella
  • Nähdä yhdellä silmäyksellä yrityksesi tai tapahtumasi jätehuollon avainluvut kuten kierrätys- ja hyötykäyttöasteen
  • Seurata yrityksesi omaan dataan perustuvia havaintoja.

Asiakaspalvelu

Yritysasiakkaiden asiakaspalvelu

Kiireettömissä asioissa suosittelemme sähköistä asiointia, joka on käytössäsi ympäri vuorokauden. 

Kiireellisissä asioissa suosittelemme olemaan yhteydessä puhelimitse.

Asiakaspalvelu ei käsittele laskutusasioita - laskutusasioissa ota yhteyttä laskutukseen

Tallennamme puhelut laadun varmistamiseksi ja asiakaspalvelumme kehittämiseksi.

Aukioloajat

Aukioloajat
ma-pe 7-17.00
Muina aikoina
Muina aikoina soittosi siirtyy automaattisesti päivystykseemme

Hups, näyttää siltä, että etsimääsi tietoa ei löytynyt.

Puhelun hinta on oman liittymäsi matkapuhelu- tai paikallisverkkomaksu, myös jonotusajalta.

Ulkomailta soitettaessa hinta on sama kuin puhelun hinta Suomeen.

Tapahtuman kierrätyksen kehittäminen ja neuvonta

Ota yhteyttä

Anna palautetta tai ilmoita irtisanomisesta

Takaisin

Palautetta jätehuollosta

Takaisin

Sopimuksen irtisanominen