ota yhteyttä
Yrityksen jätehuolto sopimusasiakkaalle
Miten voimme auttaa?
Jätehuollon asiointi
Kaikista nopein tapa hoitaa päivittäisiä jätehuoltopalveluusi liittyviä asioita on Oma L&T-asiointipalvelun kautta.
Oma L&T:ssä voit:
- Tilata tyhjennykset, ostaa lisäpalveluita ja tehdä muutoksia palveluihisi
- Seurata tulevia ja toteutuneita tyhjennyksiä ja saada tiedon mahdollisista poikkeuksista
- Tarkastella sähköisiä siirtoasiakirjoja.
Jätehuollon raportit
Ympäristönetti-palvelusta saat tarvitsemasi datan jätehuollon kehittämiseen ja raportointiin.
Ympäristönetissä voit:
- Ladata lakisääteisen jätekirjanpidon parilla klikkauksella
- Nähdä yhdellä silmäyksellä yrityksesi jätehuollon avainluvut kuten kierrätys- ja hyötykäyttöasteen
- Seurata yrityksesi omaan dataan perustuvia havaintoja.
Työmaan asiointi
Raksanappi-palvelun avulla hoidat rakennustyömaan jätehuollon asioinnin helposti missä vain, milloin vain.
Raksanapissa voit:
- Tilata helposti ja jonottamatta keräilyvälineiden tuonnit, tyhjennykset, siirrot ja noudot
- Seurata tehtyjä tilauksia ja niiden toteutumista
- Tarkastella sähköisiä siirtoasiakirjoja.
Jätehuollon asiakastiedotteet
Asiakaspalvelu
Yritysasiakkaiden asiakaspalvelu
Kiireettömissä asioissa suosittelemme sähköistä asiointia, joka on käytössäsi ympäri vuorokauden.
Kiireellisissä asioissa suosittelemme olemaan yhteydessä puhelimitse.
Asiakaspalvelu ei käsittele laskutusasioita - laskutusasioissa ota yhteyttä laskutukseen
Tallennamme puhelut laadun varmistamiseksi ja asiakaspalvelumme kehittämiseksi.
Aukioloajat
- Aukioloajat
- ma-pe 7-17.00
- Muina aikoina
- Muina aikoina soittosi siirtyy automaattisesti päivystykseemme
Hups, näyttää siltä, että etsimääsi tietoa ei löytynyt.
Puhelun hinta on oman liittymäsi matkapuhelu- tai paikallisverkkomaksu, myös jonotusajalta.
Ulkomailta soitettaessa hinta on sama kuin puhelun hinta Suomeen.
Kierrätyksen kehittäminen ja neuvonta
Ota yhteyttä